گردشگری سلامت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. گردشگری سلامت

گردشگری سلامت

شرکت ما ارائه دهنده ی پلتفرم قابل اعتماد خدمات بین المللی سلامت برای بیماران بین المللی، بیمارستان ها، مراکز ارائه دهنده خدمات پزشکی-درمانی و شرکت های تسهیلگر و حمایت و پشتیبانی از بیماران بین المللی در تمامی مراحل سفر پزشکی آنها به ایران است.

مبنای کار ما ایجاد محیطی آکنده از امنیت و سلامت، شفافیت، عدالت اجتماعی، استراتژی بلند مدت تجاری، حفظ اعتبار و شهرت ایران به عنوان یک مقصد گردشگری سلامت، تکریم و احترام به بیمار بین المللی می باشد.
گردشگران سلامت بیشتر از کشور‌های جمهوری آذربایجان، عراق، ترکمنستان، افغانستان، کویت، سوریه، لبنان، بحرین و ترکیه هستند و ایران طی یک دهه‌ی گذشته پیشرفتی ۲۰ تا ۲۵ درصدی در حوزه‌ی گردشگری سلامت داشته است.
سفرهایی که با هدف سلامتی انجام می شود، یک تفریح سالم است که به شما در مراقبت از خودتان کمک می‌کند.
چرا باید گردشگری سلامت را امتحان کنید؟
فرصتی برای تغذیه بدن، ذهن و روح شما
در سفرهای با هدف سلامتی، این فرصت را دارید که سبک های سالم آشپزی را تجربه کنید (مانند تجربه خوردن غذاهای آب پز که جزو سالم ترین سبک آشپزی می باشد). در این سفرها شما یاد میگیرید که سلامتی از طعم لذیذ غذاها مهم تر هستند. همچنین متخصصان تغذیه به شما یاد می دهند که روح و جسم شما به طور متعادل نیاز به رژیم دارند و داشتن یک رژیم غذایی برای سلامتی کافی نیست (روحتان را فراموش نکنید). در این نوع سفرها مواد اولیه ی اکثر غذاها از مزارع تهیه می شوند که این مواد به صورت ارگانیک تهیه می شوند.
فرصتی برای تحرک فیزیکی
در سفری با هدف سلامتی می توانید تمریناتی برای آرامش یا تمدد اعصاب داشته باشید. فعالیت ها و تمرینات خود را در طبیعت انجام دهید و این بخش می تواند بهترین بخش سفر شما باشد. از ورزش های افزایش آدرنالین مانند قایق سواری روی آب های خروشان (رفتینگ)، زیپ لاین، غواصی، موج سواری و غیره لذت ببرید. بعد از ماجراجویی های با ترشح آدرنالین، مرحله بعد آرامش عمیقی ست که ایجاد می شود. به هتل یا محل اقامتتان بروید و در آرامش کامل استراحت کنید. سالمندان میتوانند برای تحرک فیزیکی از دوچرخه سواری لذت ببرند.
کسب تجربه های منحصر به فرد در زادگاه پیدایش آنها
در این سفرهای، برای خود تجربه ی منحصر به فرد ایجاد کنید. بهتر است هر تجربه در جایی که شروع است تجربه کنید تا از بهترین نوع آن لذت ببرید.
لذت بردن از خدماتی برای کمک به شما برای استراحت و خواب کامل
یکی از مهمترین هدف های گردشگری سلامت کمک به شما برای خواب آرام در طول شب است. معروفترین مقاصد گردشگری سلامت برای این کار از درمان های اسپا یا ماساژ استفاده می کنند. با این روش ذهن شما در آرامش فرو می رود و می توانید خوابی عمیق و آرام را تجربه کنید. همچنین برخی مقاصد از روش های مدیتیشن یا روش های تنفسی یا تکنیک ها دیگر برای تجربه خواب آرام استفاده می کنند.
فرصتی برای انتخاب خدماتی مناسب خود
در سفرهای با هدف سلامتی، می توانید از بین فعالیت های مختلف یکی را که مورد علاقه شماست انتخاب کنید؛ مانند استفاده از سالن های اسپا یا ماساژ، تورهای آشپزی، چشمه های آبگرم و غیره.
قرار گرفتن برنامه های پزشکی در بسته های سلامت
در برخی از مقصاصد گردشگری سلامت، در برنامه سفر شما آزمایش های پزشکی مختلف به شما پیشنهاد می شود. یا تست های از شما گرفته میشود که متناسب با این تست ها، رژیم های غذایی مناسب به شما ارائه می شود. جدا از این توضیه ها می توانید در کارگاه های پزشکی یا کلاسهای تناسب اندام شرکت کنید و بیش از پیش مراقب خودتان باشید.

ارائه خدمات بهداشت و درمان در حال تغییر است. مصرف کنندگان اکنون بیش از هر زمان دیگری درگیر مراقبت‌های بهداشتی خود هستند و تصمیم گیری‌های کلیدی را در طول سفر مراقبت‌های بهداشتی خود اتخاذ می‌کنند که ممکن است قبلا به پزشک واگذار شده باشد. تحقیقات اینترنتی در حال افزایش است، “دکتر Google “در حال بدست آوردن اختیارات است، و مصرف کنندگان مراقبت‌های بهداشتی حتی قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات درمانی، زمان خود را صرف مقایسه قیمت ها و توصیفات می‌کنند.

چهار سیستم عامل اصلی بازاریابی سلامت وجود دارد که سازمان‌های ارائه خدمات بهداشت و درمان به منظور توسعه و اجرای کمپین‌های بازاریابی تاثیرگذار مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند:

  • بسترهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (HCRM)
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • اتوماسیون بازاریابی
  • Engagement Center

سه چالش اصلی وجود دارد که مانع موفقیت در بازاریابی سلامت می‌شود: دپارتمان‌های درمانی، تاکتیک‌های قدیمی و فناوری و بودجه‌های ناکافی.