بازاریابی سلامت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. بازاریابی سلامت

بازاریابی سلامت

بازاریابی سلامت یکی از خدمات و رویکردهای نوآورانه و خلاقانه شرکت ما است که از تئوری‌ها و اصول بازاریابی سنتی ناشی می‌‍شود و استراتژی‌های مبتنی بر علم را برای پیشگیری، ارتقاء و حمایت از سلامت عمومی جامعه ارائه می‌دهد.
آن چیزی که باعث شده تا گردشگران درمانی داخلی و خارجی از خدمات بازاریابی سلامت شرکت ما استفاده کنند، این است که ما راه ارتباط با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشورمان را از طریق فناوری و پلتفرم‌های دیجیتالی، آسان کرده‌ایم، چرا که خودمان را جای آنها می‌گذاریم.

چرا باید از خدمات بازاریابی سلامت سهند سامانه برتر استفاده کنید؟

  • خدمات بازاریابی سلامت شرکت ما علاوه بر ارتقای سطح سلامت عمومی جامعه، به رشد پایدار کشور کمک می‌کند.
  • با خدمات بازاریابی سلامت ما بیماران داخلی به جای مراجعه به بیمارستان‌های کشورهای خارجی و خروج ارز، به بیمارستان‌های داخلی که دارای فناوری بسیار پیشرفته‌تر و کادر درمانی مجرب‌تر از بیمارستان‌های کشورهای منطقه هستند، مراجعه می‌کنند.
  • شرکت ما توانسته است در قالب ارائه خدمات بازاریابی سلامت کاربردی، خلاقانه و نوآورانه به ارز آوری و جذب گردشگران سلامت خارجی کمک کند.
  • شرکت ما با علم به اینکه صنعت درمانی و بهداشتی در حال تغییر و تحول است با استفاده از راهکارهای پیشرفته بین المللی در زمینه بازاریابی سلامت، اشتغال زایی مناسبی در این زمینه کرده است.
  • بازاریابی سلامت شرکت ما کمک می‌کند تا بیماران داخلی و خارجی بتوانند خودشان انتخاب کنند تا در چه شهر، چه بیمارستان و چه کادر درمانی‌ای روند درمان و معالجه آنها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آغاز شود.
  • ما با ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه باعث شده‌ایم، تا اعتماد گردشگران درمانی داخلی و خارجی به کادر درمانی کشورمان بیشتر شود و بیماران وفادار به سیستم درمانی داخلی تحویل دهیم.

عواملی که باعث موفقیت سهند سامانه برتر در بازاریابی سلامت شده است، کدامند؟

یکی از مهمترین عوامل موفقیت آمیز بودن نتایج بازاریابی سلامت شرکت ما این است این سوالات را در ابتدای فعالیت خود در این زمینه از خودمان پرسیده‌ایم:

  • چه کسانی از خدماتی که ارائه می دهیم، استفاده می‌کنند؟
  • چرا آنها به این خدمات احتیاج دارند؟
  • این خدمات چه مشکلی را حل می‌کنند؟

با داشتن درک دقیق از آنچه که در این سال‌ها ارائه دادیم، توانسته‌ایم که به طور موثرتر خدمات  خود در زمینه بازاریابی سلامت را به بازار عرضه کنیم. برای اینکه خدمات بهتری ارائه دهیم تلاش کرده‌ایم تا در طول این سال‌ها و به طور پیوسته با مشتریان خود صحبت کنیم. روندهای فعلی بازاریابی را مرور کردیم تا ببینیم که مشتریان ما از چه بستر و پلتفرم دیجیتالی ما آمده‌اند. اخبار صنعت را می‌خوانیم و از مشاوران حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه استفاده می‌کنیم. همچنین از مهمترین عوامل موفقیت شرکت ما در زمینه ارائه خدمات بازاریابی سلامت، استفاده از تیم حرفه‌ای و آموزش دیده فروش برای اجرای این راهکارهای خلاقانه و نوآورانه است.

 بازاریابی سلامت چه مزایایی برای شرکت سهند سامانه برتر دارد؟

همانطور که اشاره شد، بازاریابی سلامت یکی از انواع استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه و خلاقانه است که شرکت ما توانسته با اجرای درست این راهکارها و به روز کردن آنها به مزایای زیادی دست پیدا کند که در ادامه بیشتر بررسی خواهد شد:

  • خدمات بازاریابی سلامت شرکت ما با اهداف آینده نگر برای ارتقای سلامت جامعه و کسب درآمد در این سال‌ها ارائه شده است.
  • ما توانسته‌ایم از مزایای استراتژیک جذب بیماران در یک بازار رقابتی بهره مند شویم.
  • می‌توانیم بیماران را در طول سفر خود با مشارکت‌های مرتبط، شخصی و به موقع درگیر کنیم.
  • می‌توانیم بیماران را طولانی مدت در مراکز درمانی نگه داریم و وفاداری را در جامعه با ارائه مراقبت‌های بهداشتی مناسب خود بهبود بخشیم.
  • ما توانسته‌ایم در کنار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ایرانی و سنتی و ارتقای سلامت عمومی جامعه، به درآمدزایی برسیم.
  • با بیماران در چندین کانال مختلف در این سال‌ها ارتباط برقرار کرده‌ایم.
  • ما در این سال‌ها توانسته‌ایم بهره وری خود در ارائه خدمات سلامتی و بهداشتی را بررسی و استراتژی‌های مجدد را با تجزیه و تحلیل داده‌های جامع ارزیابی کنیم.

برتری شرکت سهند سامانه برتر در ارائه بازاریابی سلامت نسبت به شرکت‌های دیگر چیست؟

از آنجایی که شرکت ما بیش از 20 سال است که در زمینه بازاریابی در انواع مختلف فعالیت می‌کند و مشتریان زیادی را در طول این سال‌ها برای استفاده از خدمات خود جذب و خدمات بازاریابی سلامت در راستای اصول بازاریابی سنتی ایجاد کرده است؛ به پشتوانه سابقه درخشان خود در پیاده سازی اصول بازاریابی در زمینه‌های مختلف، در این حوزه هم جزو شرکت‌های برتر و پیشگام در کشور محسوب می‌شود.

  • بازاریابی سلامت اصطلاحی نیست که به معنای حذف سایر رشته‌های بنیادی باشد. در عوض، بازاریابی سلامت نظریه‌ها، استراتژی‌ها و عناصر اصلی سایر رشته‌ها را در چارچوب خود گنجانیده و عناصر دیگری را به سایر رشته‌ها اضافه می‌کند.
  • بخشی از استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی سلامت بر اساس نظریه‌های بازاریابی سنتی تدوین شده است. عناصر اصلی بازاریابی سلامت سال‌ها تحقیق مبتنی بر شواهد را منعکس می‌کند که نیازها، ارزش‌ها و روش‌های ارائه برای بازارهای مختلف را تحلیل می‌کند.
  • بازاریابی سلامت بسیاری از رشته ها و عملکردها برای تامین نیازهای بهداشتی جمعیت‌های متنوع، ادغام کرده است. این ادغام به همین دلیل است که بازاریابان به اصطلاحاتی مانند “بازاریابی آمیخته” در این زمینه اشاره می‌کنند.
  • بازاریابی سلامت حوزه جدیدی است که هنوز در حال اصلاح است. از آنجا که مرکز ملی بازاریابی سلامت و سایر کارشناسان در سراسر جهان به تحقیق و استفاده از این چارچوب ادامه می‌دهند، اطلاعات جدید، مثال‌ها و نظریه‌ها به این صنعت در حال رشد اضافه می‌شوند.

ارائه خدمات بهداشت و درمان در حال تغییر است. مصرف کنندگان اکنون بیش از هر زمان دیگری درگیر مراقبت‌های بهداشتی خود هستند و تصمیم گیری‌های کلیدی را در طول سفر مراقبت‌های بهداشتی خود اتخاذ می‌کنند که ممکن است قبلا به پزشک واگذار شده باشد. تحقیقات اینترنتی در حال افزایش است، “دکتر Google “در حال بدست آوردن اختیارات است، و مصرف کنندگان مراقبت‌های بهداشتی حتی قبل از انتخاب ارائه دهنده خدمات درمانی، زمان خود را صرف مقایسه قیمت ها و توصیفات می‌کنند.

چهار سیستم عامل اصلی بازاریابی سلامت وجود دارد که سازمان‌های ارائه خدمات بهداشت و درمان به منظور توسعه و اجرای کمپین‌های بازاریابی تاثیرگذار مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند:

  • بسترهای نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (HCRM)
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • اتوماسیون بازاریابی
  • Engagement Center

سه چالش اصلی وجود دارد که مانع موفقیت در بازاریابی سلامت می‌شود: دپارتمان‌های درمانی، تاکتیک‌های قدیمی و فناوری و بودجه‌های ناکافی.