وبلاگ

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. وبلاگ
بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال چیست و انواع آن کدام است؟

بازاریابی دیجیتال استفاده از اینترنت، تلفن همراه، شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و سایر کانال‌ها برای دستیابی به مصرف کنندگان است. برخی از کارشناسان بازاریابی، این نوع از تبلیغات را یک تلاش کاملا جدید می‌دانند که نیاز به روشی جدید برای…
سئو

چگونه بفهمید که سئو سایت‌تان خوب نیست؟

سئو سایت یا SEO مخفف عبارت انگلیسی (Search Engine Optimization)، به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.  ما می‌دانیم که این یک چالش است.  و چالش واقعی رمزگشایی این است که آیا استراتژی سئوی سایت شما در مسیر صحیح…
سامانه پیامکی

سامانه پیامکی ابزاری مناسب برای بازاریابی کسب و کارهای مختلف

folder_openدسته‌بندی نشده
comment2 دیدگاه
مقدمه سامانه پیامکی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است. کسب و کارها می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه برای مخاطبین هدف خود، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند. پنل اس ام اس جزو ابزارهای بازاریابی موبایلی است. به جرات می…
ارسال پیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی چه تاثیری بر پیشرفت کسب و کارها دارد؟

مقدمه ارسال پیامک تبلیغاتی میزان اثربخشی و پاسخگویی زیادی بر پیشرفت کسب و کارها دارد. شایعات و داستان‌هایی از سوی برخی از بازاریاب‌ها و صاحبان کسب و کارها وجود دارد که می‌توانید از طریق کمپین‌های بازاریابی سامانه پیامکی خود پاسخ‌های…
سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه چگونه به پیشرفت کسب و کار شما کمک می‌کند؟

folder_openدسته‌بندی نشده
comment2 دیدگاه
مقدمه سامانه پیام کوتاه یکی از ارزانترین و بهترین ابزارهای بازاریابی است که از آن می‌توان برای ارسال پیامک به صورت انبوه به مخاطبین استفاده کرد. در دنیای تجارت مدرن روش‌های زیادی برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما…

پنج گرایش دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه
هرساله تکنولوژی‌های جدیدی در حوزه بازاریابی پدید می آیند و تکنولوژی‌های موجود به طور هوشمندانه تری مخاطبان را هدف پیام های بازاریابی قرار می دهند. هدف از بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، همواره یکسان بوده است و آن جلب توجه مخاطبان…

سه روش ایجاد وفاداری مشتریان در عصر دیجیتال

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه
در عصر کنونی سبک وفاداری مشتریان تغییر کرده است و در صورتیکه برندها راهکار درستی را برای حفظ و نگهداری مشتریان خود بکار نگیرند با بحران کاهش مشتری مواجه می شوند. در اینجا می بینیم که چگونه ذهن و قلب…
ابزارهای گوگل

۱۵ ابزار گوگل در کسب و کار اینترنتی/ قسمت اول

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه
همه ما کم و بیش با شرکت گوگل و محصولات آن آشنایی داریم. از جمله مزیت های گوگل این است که ابزارهای رایگان و کاربردی بسیاری دارد و با تنها یک اکانت می توانیم به اکثر ابزارهای حرفه ای  گوگل…
سئو چیست

بازاریابی سئو چیست؟

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه
امروزه هر جایی صحبت از طراحی سایت باشد، بحث سئو هم پیش می‌آید. حتی اگر در زمینه سایت و یا موتور‌های جستجو آنقدر‌ها هم تخصص نداشته باشید می‌دانید که برای بالا رفتن بازدهی یک سایت باید سئوی آن را بهینه…
فهرست