سئو

چگونه بفهمید که سئو سایت‌تان خوب نیست؟

سئو سایت یا SEO مخفف عبارت انگلیسی (Search Engine Optimization)، به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.

 ما می‌دانیم که این یک چالش است.

 و چالش واقعی رمزگشایی این است که آیا استراتژی سئوی سایت شما در مسیر صحیح قرار دارد یا خیر.

بنابراین چگونه باید بفهمید که سئوی سایت شما خوب است یا خیر؟

در سهند سامانه برتر، ما بررسی می‌کنیم که استراتژی‌های سئوی سایت شما موفقیت آمیز است یا خیر.

 سئو بسیار پیچیده است و می‌تواند گیج کننده باشد.

سئو

سئو سایت شما هنگامی خوب نیست که

اما توجه به بهترین روش‌های سئو سایت می‌تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید

زمان آن رسیده است که برخی از روش‌ها را تغییر دهید و برخی از متخصصان این امر را استخدام کنید.

1-برای استفاده از کلمات کلیدی در سایت خود تجزیه و تحلیل گسترده انجام ندهید.

همه ما می‌دانیم که تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهمترین بخش‌های سئو است.

اما آیا شما در حال تجزیه و تحلیل کلمات یا عبارات کلیدی متمرکز در سایت و بخش وبلاگ سایت خود هستید؟

آیا کسب و کارهای محلی وجود دارد که در استفاده از این کلمات کلیدی با شما رقابت می‌کنند؟

اگر شما یا شرکتی که مسئولیت سئوی سایت‌تان را دارد،

 در حال سرمایه گذاری کافی برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیستند،

 پس در مسیر صحیحی قرار ندارید.

مهم است که به دنبال کلمات کلیدی باشید که:

  • مرتبط – کلمات کلیدی مرتبط به محصولات، خدمات و مشتریان شما هستند.
  • ترافیک – آیا کلمات کلیدی شما در حال حاضر باعث ایجاد ترافیک قابل توجهی در وب سایت می‌شوند؟
  • هدف جستجو – مهم است که هدف جستجو مخاطبان خود را بررسی کنید. این که آیا آنها یک سوال خاص دارند یا می خواهند در مورد یک موضوع بیشتر بدانند، کلمات کلیدی شما باید معیارهای مناسبی را رعایت کنند.
  • رقابت – رقبای شما برای چه نوع کلمات کلیدی در رتبه بندی برتر صفحات موتورهای جستجو قرار می‌گیرند؟ اینها نشانه خوبی از آنچه در بازار هدف شما جستجو می‌کند، نشان می‌دهد.

2-نکات مهم در فرآیند مشاهده سایت نادیده گرفته می‌شود.

آیا وب سایت شما دارای ناوبری و پیمایش آسان و راحت است؟

 آیا URL های سایت شما بی نظیر، سالم و ساده هستند؟

 آیا همه لینک‌های موجود در سایت شما به درستی کار می‌کنند؟

 آیا سایت شما با موتور جستجوی گوگل سازگار است؟

خطاهای سایت به شما در شناسایی قسمت مورد نیاز برای بهبود کمک می‌کند.

 شما می‌خواهید مطمئن شوید که یک تجربه فوق العاده را برای بازدید کنندگان از سایت خود خود خلق می‌کنید،

در غیر این صورت ، آنها به راحتی می‌توانند به سایت رقیب مراجعه کنند.

علاوه بر این، موتورهای جستجوگر عملکرد سایت را در رتبه بندی قرار می‌دهند،

 بنابراین اگر تجربه مشاهده و استفاده از سایت شما ناخوشایند و یا سرعت آن کند باشد،

 می‌تواند به طور مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر بگذارد.

3-محتوای با کیفیت ایجاد نمی‌شود.

اگر شما یا آژانس دیجیتال مارکتینگ تان به طور مرتب محتوا خلق نمی‌کنید،

 نمی‌توانید سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشید.

محتوا به طور مرتب به روز شده با کلمات کلیدی و موضوعات مربوطه باعث افزایش ترافیک و بهبود جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو می‌شود.

همانطور که احتمالا شنیده‌اید، “محتوا پادشاه است.”

 شصت و هشت درصد از مردم وقت خود را صرف خواندن مطالب برندهای مورد علاقه شان می‌کنند

 و 80٪ از مردم از یادگیری در مورد یک شرکت از طریق محتوای سفارشی استقبال می‌کنند.

 محتوا به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان مناسب ارتباط برقرار کرده و مخاطب وفادار ایجاد کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که این صرفا در مورد کمیت نیست،

 بلکه به کیفیت نیز مربوط می‌شود.

 فقط به این دلیل که 20 مقاله بلاگ را در هفته منتشر می‌کنید،

 به این معنی نیست که شاهد افزایش رتبه بندی خواهید بود.

 شما باید مطالب مفید و آموزنده تولید کنید

 که مخاطبان با استفاده از این اطلاعات مفید و آموزنده در زندگی و کار خود پیشرفت کنند.

 محصول یا خدمات شما چگونه زندگی روزمره آنها را ارتقا خواهد داد؟

سئو

4-تجزیه و تحلیل رقبا فراموش شده است.

رقبای شما چه نوع موضوعاتی را در محتوای خود پوشش می‌دهند؟

 آنها به چه موضوعاتی نمی‌پردازند؟

 اگر شما یا آژانس خود برای تحقیق در مورد رقبا سرمایه گذاری نمی‌کند،

سئو را به درستی انجام نمی‌دهید.

نه تنها باید بدانید که چگونه سایت خود را برای کسب رتبه بندی خوب بهینه کنید،

بلکه باید درک کنید که رقبای خود نیز چگونه کار می‌کنند.

بنابراین، برای تحقیق در مورد آنها زمان بگذارید

 تا راهکارها و تاکتیک‌های موثری را برای ایجاد استراتژی مناسب پیدا کنید

 و از رقبای خود پیشی بگیرید.

 شما باید از تکنیک‌ها و استراتژی‌های خلاقانه و نوآورانه استفاده کنید،

تا در بازی بمانید و بر رقبای خود غلبه کنید.

5-هیچ پلن و نقشه‌ای برای ایجاد و ساخت لینک ندارید.

سایت‌های قابل اعتماد و معتبر غالبا به سایت‌های قابل اعتماد و معتبر دیگر لینک می‌دهند.

 از آنجا که موتورهای جستجو از لینک‌ها برای خزیدن و ایندکس کردن صفحات وب سایت استفاده می‌کنند،

هرچه وب سایت‌های با کیفیت تر به شما لینک دهند،

 احتمال اینکه در نتایج جستجو رتبه خوبی کسب کنید، وجود دارد.

 بنابراین، ایجاد روابط با تاثیرگذارترین برندها و شرکت‌ها در صنعت شما ضروری است،

 تا به ارتقاء و بهبود رتبه سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند.

6-همگام با فناوری‌های جدید حرکت نمی‌کنید.

در عصر دیجیتال که به سرعت در حال تحول است،

 فناوری به طور مداوم در حال تغییر است و روش ارتباط ما تغییر می‌کند.

 آیا با توجه به این تغییر و تحولات روش‌ها و استراتژی‌های خود را بهینه کرده‌اید؟

به ویژه دو فناوری جدید و اساسی که نحوه جستجو مصرف کنندگان برای محصولات / خدمات را تغییر داده است، عبارتند از:

موبایل – امروزه افراد بیشتری برای دسترسی به اینترنت به جای استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ از موبایل خود استفاده می‌کنند.

 به عنوان مثال، در سال 2018 ، 52.2 درصد از کل ترافیک وب سایت در سراسر جهان از طریق موبایل ایجاد شده است.

صدا – دستگاه‌های صوتی مانند Amazon Alexa و Google Voice نحوه جستجوی مصرف کنندگان محصولات را تغییر داده‌اند.

 آنها به جای تایپ کردن چند کلمه کلیدی در نوار جستجو (” میان وعده سالم برای بچه‌ها”)،

 از صدا برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز خود استفاده می‌کنند

 (“بعضی از میان وعده‌های سالم که می‌توانم برای بچه‌هایم تهیه کنم؟”).

از آنجا که نحوه استفاده افراد از موتورهای جستجو تغییر می‌کند،

مهم است که استراتژی شما را بهینه کنید. برای تغییر آماده باشید.

سئو

7- از دادهها و اطلاعات جدید و به روز استفاده نمی‌کنید.

اگر شما یا آژانس خود به طور مرتب اطلاعات و داده‌های جدید را پیگیری نمی‌کنید،

 پس چگونه می‌فهمید که استراتژی سئوی شما خوب است یا خیر؟

 سئو به شفافیت و ارتباطات نیاز دارد.

برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و ایجاد مراحل بعدی، باید از داده‌ها و اطلاعات به روز برای پیشرفت سئو خود استفاده کنید.

پیگیری داده‌ها می تواند به تیم شما کمک می‌کند:

  • اهداف جدیدی تنظیم شود.
  • رویه های واقع بینانه ترسیم شود.

 تا از منظر همیشه در حال تغییر سئو استفاده کند.

8- بهبود و ارتقای سئو را یک روند کوتاه مدت می‌دانند.

بسیاری از افراد توقع دارند تا در کوتاه مدت و با تنظیم چند افزونه سئوی سایت خود را بهینه کنند.

 اگرچه چند استراتژی سئو وجود دارد که می‌تواند در کوتاه مدت نتیجه مطلوبی ایجاد کند،

 اما رسیدن به رتبه‌های بالاتر در موتورهای جستجو و رسیدن به ثبات،

تقریبا 4-6 ماه طول می‌کشد تا تازه مشاهده نتایج شروع شود.

 بنابراین اگر انتظار دارید نتایج را در یک بازه زمانی کوتاه مشاهده کنید، در مسیر اشتباهی می‌روید.

معیارهای کلیدی بهبود سئوی سایت

اگر فهمیدید که استراتژی و روش‌های سئو سایت شما خوب و موثر نیست،

باید از بهترین استراتژی‌ها و روش‌های بهبود سئو سایت استفاده کنید.

دلسرد نشوید زیرا یکی از دلایلی که اغلب افراد از سئو این تاکتیک مهم بازاریابی

  متنفر هستند، این است که به طور مداوم در حال تحول است

و ما باید برای دراز مدت آماده باشیم تا درگیر آن شویم.

هنگام تنظیم استراتژی، معیارهای زیر را در نظر داشته باشید:

  • شفافیت – در مورد ابتکارات و اهداف خود باز و صادق باشید.
  • اعتماد – افراد و شرکت‌های قابل اعتماد برای دریافت خدمات سئو پیدا کنید که می‌توانند به شما در ساختن سئو با کیفیت و ایجاد اقتدار آنلاین کمک کنند.
  • گزارش دهی – برای نظارت بر پیشرفت استراتژی خود به دنبال دریافت گزارش‌های منظم باشید.
  • تخصص – ایجاد مطالب مفید، آموزنده و ارزشمند برای مخاطبان خود.
  • اجرا – استراتژی‌های موثر، واقع بینانه و قابل اندازه گیری را انجام دهید که به ارتقا و بهبود اعتبار و برند شما کمک می‌کند.

منبع: bigleap

, ,

Related Posts

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست